Hasło zostanie wysłane na twojego e-maila.

Lubie przygotowane wcześniej menu na cały dzień. Poprzednie odsłony (tu i tu) przypadły Wam do gustu. Dlatego poniżej przedstawiam kolejną propozycję jadłospisu z przepisów dostępnych na blogu.

 

1. Śniadanie – Placki bananowe  – najszybsze i najsmaczniejsze w swojej kategorii zdrowych i szybkich śniadań . Bezkonkurencyjne jeśli chodzi o ilość potrzebnych składników (dosłownie 2).

SONY DSC

 

2. PrzekąskaCrumble owocowe – kto powiedział, że po słodkim śniadaniu nie możemy zjeść crumble? Jednak tutaj słodycz przełamana jest nutą kwaśnych owoców co w połączeniu z kokosem daje naprawdę świetny efekt. Polecam dla wszystkich fanów idealnych połączeń!

crumble+5+of+1

 

 

2. ObiadZapiekany cammbert z figą – w tym daniu zakochuje się absolutnie każdy! Ser przygotowany w ten sposób jest wspaniały, mięciutki, lekko ciągnący. Uwielbiam pod każdym kątem, szczególnie w połączeniu z frytkami z batatów. Dzięki takiemu obiadowi nasz dzień będzie wyjątkowy.

camembert-z-figa+1-2

 

4. KolacjaSzparagi z sosem holenderskim – zawsze czekam niecierpliwie na sezon szparagów, jak tylko się pojawią kupuję pęczek i przygotowuje dokładnie w ten sposób. Zrobiony w domu sos holenderski to idealny dodatek i to właśnie dzięki niemu danie ze szparagów zyskuje zupełnie inny wymiar.

szparagi-z-sosem-holenderskim+1+of+1

 

 

Co sądzicie o takim jadłospisie? Nie zapomnijcie zajrzeć do poprzednich wpisów tej serii:

cz. 1

jadłospiskolaz1kolor

 

cz.2zdrowyjadlospis