Hasło zostanie wysłane na twojego e-maila.

To już czwarty zdrowy jadłospis bezglutenowy, który dla Was przygotowałam. Mam nadzieję, że podobnie jak poprzednie przypadnie Wam do gustu. Napiszcie mi koniecznie, czy lubicie wcześniej planować co będziecie jeść przez cały dzień, czy raczej idziecie w tej kwestii na żywioł.

Zdrowe jadłospisy, które opublikowałam do tej pory:

 

1. Śniadanie

Orzechowa granola – wspaniały przepis, coś co mi się nigdy nie znudzi. Gdy nie jem jej z mlekiem to podjadam bezpośrednio ze słoika na sucho ;) Po takim śniadaniu mamy energię na co najmniej kilka godzin i możemy z rozpędu zacząć dzień. A czas przygotowania? Robimy to raz i mamy na kilka tygodni – genialne!

granola-orzechowaCollage-kolor

 

 

2. Przekąska

Koktajl bananowo-orzechowy – bardzo prosty przepis. Wkładamy wszystkie składniki i miksujemy na pyszny koktajl. Często zabieram go ze sobą i popijam gdy zgłodnieje w ciągu dnia, a do lunchu zostało jeszcze trochę czasu.

koktajl-bananowo-orzechowy-Collage

 

 

3. Obiad

Najlepsza pizza bezglutenowa – nie bez podstawy nazywam ją „najlepszą”, dla mnie i mojej rodziny okazała się być dużo smaczniejsza od tej tradycyjnej, pszennej pizzy. Bardzo polecam.

bezglutenowa-pizza-Collage-kolor

 

4. Kolacja

Cukinia zapiekana – świetna na kolację, lekka a jednocześnie sycąca i bardzo smaczna. Uwaga, uzależnia!

zapiekana-cukinia-Collage-kolor

 

 

Mam nadzieję, że skorzystacie z moich propozycji.

Pamiętajcie, jesteśmy tym co jemy, a bycie np. takim koktajlem bananowym co całkiem fajna sprawa ;)