Hasło zostanie wysłane na twojego e-maila.

Jakiś czas temu przedstawiłam Wam moją propozycję zdrowego jadłospisu na cały dzień. Z racji tego, że bardzo się Wam spodobała, dzisiaj prezentuje Wam kolejną odsłonę.

1. Śniadanie – muesli w słoiku.

Świetnym pomysłem na zdrowe, zbilansowane śniadanie z samego rana jest przygotowanie go dzień wcześniej! A gdy nie znajdziemy rano czasu by je zjeść (co nie powinno zdarzać się nam zbyt często!), możemy przygotować je w słoiku i zabrać ze sobą. To śniadanie w słoiku jest jednym z popularniejszych postów na blogu. I wcale się nie dziwie – smak, wygląd i walory zdrowotne w tym przepisie są na piątkę z plusem!

s_oik_1_of_1_

Muesli w słoiku.

2. Przekąska – smoothie.

Wszyscy wiemy, że soki i przeciery owocowe są dobre. Kupując je w sklepie musimy pamiętać by zawsze dokładnie przestudiować skład i upewnić się, że nie zawierają żadnych zbędnych składników, w tym niepotrzebnego cukru. Przygotowując smoothie i koktajle w domu mamy pewność, że wszystko co włożymy do środka będzie służyło dobrze nam i naszemu zdrowiu. Ten konkretny smoothie to połączenie banana, pomarańczy, imbiru i pietruszki – samo zdrowie!
pomarancza-banan-imbir-pietruszka-1-of-1

Smoothie z bananem, imbirem, pomarańczą i piteruszką.

3. Obiad – burgery z ciecierzycy (bez mąki).

Te burgery to po prostu niebo w gębie. Dzięki temu, że są pieczone zawierają mniej tłuszczu i mogą być zrobione bez mąki. Głównym składnikiem jest ciecierzyca, która stanowi świetne źródło białka – nie tylko dla wegetarian! Bardzo polecam.
burgery+6+of+1

Burgery z ciecierzycy bez mąki.

4. Kolacja – krem pomidorowy z gruszką.

Połaczenie gruszki i pomidorów? W tej zupie to kompletne zaskoczenie! Dzięki dodatkowi gruszek krem jest jeszcze bardziej kremowy i treściwy, koniecznie musicie sporóbować. Znajoma dietetyk zawsze poleca mi zupy na kolacje, dzięki konsystencji płynnej dłużej jesteśmy najedzeni co odwodzi nas od wieczornego podjadania. A kolacja składająca się głównie z warzyw to zawsze dobry pomysł!

krem+pomidorowy+z+gruszka+12

Krem pomidorowy z gruszką.

 

Przy takim menu powinniśmy być syci i w tym samym czasie czuć się lekko! Jak podobają się Wam moje pomysły? Czy planujecie posiłki z wyprzedzeniem? Co sądzicie o połączeniu diety wegetariańskiej z bezglutenową? Chętnie poznam Wasze opinie.