Hasło zostanie wysłane na twojego e-maila.

Warto zaplanować posiłki na cały dzień z góry, dzięki temu wiemy co i kiedy mamy zjeść, a to pomaga nam trzymać się wyznaczonego planu.

Na blogu jest bardzo dużo przepisów na zdrowe posiłki: śniadania, obiady, przekąski i kolacje. Pomyślałam, że mogę stworzyć z nich gotowe jadłospisy dla osób na zdrowej diecie. Jeśli jesteście ciekawi z czego składa się moja zdrowa dieta to zapraszam tutaj.

1. ŚniadanieSzybki omlet z warzywami – świetne dla zapracowanych, przygotowanie to dosłownie kilka minut, nie trzeba nawet rozbełtywać jajek i używać miski! A do tego super zdrowe i pożywne.

śniadanie, omlet

2. Przekąskahummus – pasta z ciecierzycy jest świetną przekąską, zawiera dużo białka, a zabranie jej np. do pracy nie stanowi żadnego problemu. Polecam zjadać ze świeżym ogórkiem, marchewką lub np. rzodkiewką! Pycha :)

hummus-1

3. ObiadMakaron sojowy z tofu i warzywami – tofu poprawia humor <3 a do tego jest przepyszne! Wystarczy je odpowiednio doprawić. Polecam Wam bardzo ten przepis, jest bardzo prosty, a ciężko się później oderwać od jedzenia ;)

makaron-tofu-1

 4. Kolacjasałatka z serem haloumi – jestem wielką fanką sera halloumi, jest po prostu przepyszny, a nie ma w sobie żadnych sztucznych czy niedobrych składników. Sałatka wydaje się świetnym pomysłem na kolację, jeśli dołoży się do niej grilowane warzywa i troche ziaren (np. słonecznika) to stanowi prawdziwą zdrowotną bombę :)

SONY DSC

 

 

 

Co o tym sądzicie? Planujecie czasami jadłospis na cały dzień z góry? A może macie zaplanowany każdy posiłek w tygodniu?

 

Kolejną propozycję na zdrowy, bezglutenowy jadłospis na cały dzień znajdziecie tutaj

zdrowyjadlospis